hier kan u mijn haakpatronen vinden en de link naar mijn website

donderdag 28 februari 2013

wat vliegt de tijd.

ik weet niet waar de tijd blijft maar echt wat vliegt de tijd.
zo ben je nog druk bezig met de voorbereidingen van de feestdagen vorig jaar en nu zitten we al weer eind februari, en geen tijd gehad meer om te bloggen,
gelukkig wel tijd gehad om te haken, maar ja daar maak ik dan ook wel tijd voor.

ook druk bezig geweest met bestellen, kopen , ordenen en verzamelen.
dus helaas mijn hobby kamer is nu ook te klein, zal een mens ooit gelukkig zijn .hihihi.

elke dag kom ik wel weer nieuwe wolletjes, patroontjes enz tegen waar ik echt niet zonder kan, maar zal ik het ooit allemaal op kunnen krijgen voor dat ik 100 jaar ben .

heb ook veel tijd gestoken in het vertalen van patronen vind het super om te doen en het is een uitdaging, geen taal is me meer vreemd of het nou russisch , pools, zweeds, spaans,of frans is ik vertaal het . wel weer iets om trots op te zijn toch!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten