hier kan u mijn haakpatronen vinden en de link naar mijn website

woensdag 25 september 2013

Haakpatroon Dikkertje dik

Haakpatroon dikkertje dik is weer een patroon wat door mijzelf ontworpen is





wil je deze lieve kater ook niet spinnend bij je op schoot hebben liggen, of wat dacht je ervan bij je zoon of dochter op de kamer.

een cadeautje voor je allerliefste kleinkind.

Dikkertje dik is zonder staart 40 cm groot

het haakpatroon is duidelijk beschreven met duidelijk te volgen foto's

het haakpatroon is voor 3.95 te bestellen bij madebyhome@hotmail.com

liefs en misschien tot gauw

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige patronen heb je gemaakt! Deze vind ik geweldig, maar ook Maja, Willie en de poppen van het zandkasteel zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je patroon een tijdje terug gekocht maar ik kom er niet helemaal uit. Bij mij zitten de voor en achterpoten gedraaid aan het lichaam. Wat doe ik fout?
    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal, ik ben met Sassa aan het haken maar kom niet uit de beschrijving van het rokje. Zou je die eens anders op papier kunnen zetten. Als ik 2 stokjes iedere vaste zet dan heb ik een giga aan steken! Of is dat de bedoeling?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu met Dikkertje bezig, en weet zeker dat ik alles heb gemaakt volgens het patroon. Nu lijkt het alsof de poten niet recht boven elkaar zitten. Klopt dit wel? Hopelijk kun je mij verder helpen.... groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoeveel garen moet ik hebben voor de Dikkie Dik?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jannie-Hulscher31 mei 2017 om 22:12

    Ik ben ook begongen met dikkie dik ik heb zijn poten vast gehaakt maar omdat ik links ben ga ik de verkeerde kant op en nu zit de binnen kant buiten wat kan ik daar aan doen

    BeantwoordenVerwijderen