hier kan u mijn haakpatronen vinden en de link naar mijn website

vrijdag 20 september 2019

haakpatronen serie dirkje draak bijtringen

Zoals ik al eerder schreef ben ik druk bezig met een serie uitbreidingen te ontwerpen 
van Dirkje draak,
heb al eerder een kroontje en slaapmuts ontworpen

en mijn nieuwste ontwerp is een serie bijtringen

ik heb een haakpatroon bijtring Dirkje draak gemaakt


deze is precies het zelfde als het eerdere dirkje draak haakpatroon knuffel die ik al eerder heb uitgebracht, alleen nu een bijtring, met rammelkraal in het hoofde en een piepertje in de staart .
dus het is een bijtring en speeltje in 1 .
een leuker speeltje voor de kleine kun je niet bedenken.

maar ik had het over een serie!

ik heb ook een haakpatroon bijtring dirkje draak kroontje ontworpen


en dan mag natuurlijk de laatste haakpatroon bijtring dirkje draak slaapmuts niet ontbreken



al de drie de haakpatronen zijn los te bestellen voor 3.95 per stuk,
je kunt ook het bijtringenbundelpakket bestellen voor 9.95
dan krijg je alle 3 de haakpatronen .

veel liefs chancreations 

en tot gauw.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten