hier kan u mijn haakpatronen vinden en de link naar mijn website

vrijdag 6 september 2019

Haakpatroon Slaapmuts en kroontje Dirkje draak

ik kreeg veel vragen de laatste tijd of ik geen kroon had voor Dirkje draak,
en dat zetten mij aan het denken, en dacht zal ik dan toch maar weer eens verder gaan met Dirkje draak
aangezien het een van de meest geliefde haakpatronen is in mijn collectie haakpatronen

dus ben in mijn haaknaald geklommen voor jullie en heb een kroontje ontworpen en niet alleen dat maar ook een mega schattige slaapmuts want wat is er nu schattiger dan je kleine dirkje mee te kunnen nemen naar je bed met bijpassende hoofddeksel.

en zal ik nog meer verklappen er komt nog veel meer van dirkje draak (nee geen hoofddeksels meer)
meer vele andere spannende dingen, maar ga niks verklappen.

de haakpatronen zijn te bestellen via mijn etsyshopje of via madebyhome@hotmail.com

wens jullie veel haakplezier 

veel liefs
     Chancreations......






Geen opmerkingen:

Een reactie posten